3 nyhedsbreve, vi elsker

05 oktober 2016
Hvordan har du det med nyhedsbreve? I morgen udkommer Rudolph Cares helt friske nyhedsbrev og vi synes, du skal melde dig til at få det direkte i inboxen, hvis du har lyst til at snuse lidt mere til, hvad vi går og roder med. Vi lover, at det ikke bliver kedeligt. Og i morgen følger der et helt særligt tilbud med til dig ...

Hvis der er noget, der kan fylde indbakken op, så er det nyhedsbreve, og – hånden på hjertet – så er det tit, at man aldrig får åbnet mailen før den ryger i papirkurven. Her er dog tre nyhedsbreve, vi sørger for at kigge igennem, fordi de altid beriger vores liv med et smil, en inspiration eller et god tilbud;

Morgenpost

Det danske medie-bureau Double, der står bag kampagner og udgivelser for Støy, Made a Mano og Torvehallerne i København, udsender hver fredag et nyhedsbrev, de kalder ’Morgenpost’. Det er et sammenkog af alskens spændende artikler, billedereportager, sære trends og musikanbefalinger, som Kristoffer Dahy Ernst (en af fyrene bag Double) graver frem hver uge. Skuffer aldrig!

Into the Gloss

Et must hvis man er bare den mindste smule tosset med skønhedstrends og –produkter. Her får du et visuelt beautyshot og muligheden for at snage lidt i kendte og smukke kvinders toiletskabe, ligesom der er masser af guides og produkttests. Alt linker selvfølgelig til websitet Into The Gloss som beauty-entreprenøren Emily Weiss (hende med Glossier) står bag.  

Nemlig.com

Ja, man er jo nødt til at forholde sig til virkeligheden ind i mellem, og her rækker Nemlig.com’s nyhedsbrev os altid en hånd. God inspiration til hverdagsmaden – og den hurtigste måde, at få handlet på. Kunne ikke leve uden.

 

Vi håber, du bliver glad for at modtage vores nyhedsbreve (… og du kan melde dig til lige her, hvis du ikke allerede er på listen). 

Kærligst, Rudolph Care